Det här med schabrak.

Vad är det med schabrak egentligen? Jag vill ha hur många som helst! Har redan många men vill ha mer, mer, mer!

Krasst kan man ju säga att man behöver inte mer än två, möjligen fyra om man har en dressyr- och en hoppsadel. Och kanske något till tävling men mer än sex schabrak behövs EGENTLIGEN inte. Dock vill jag ha många, många,schabrak. Minst som matchar till alla lindor och tvärtom. Jag föredrar mest stilrena men de nya schabraken med stora emblem och loggor på gillar jag skarpt också!



Mitt nästa schabrak blir nog ett svart dressyrschabrak med röda detaljer och stor logga, I like!
Har inte sett något sånt än bara =)


Kommentarer
Elin

Haha japp! :D

Jag vet, man blir galet kär i så många, och kul att kunna byta. Ändå har man sina favoriter och byter bara mellan några stycken, iaf jag...

2011-02-11 @ 20:09:57
URL: http://stallvran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0