Nya kläder.

Har inte så mycket att skriva om men kan berätta om vad som hänt i helgen iaf.

I lördags åkte vi till Bollnäs efter jag slutat jobba och tagit hand om hästarna och stall.
Det blev kräftskiva och mys vid sjön. Dock var jag rätt utslagen pga min förb-nnade mage. Hade trevligt ändå =)
Igår åkte vi från Bollnäs till Valbo för att lämna in trasig telefon åt Andreas och kolla på IKEA lite.

SJÄLVKLART fick vi (läs, jag) ju lov att kolla lite på Hööks också. Hittade inget spec tills vi var på väg ut och såg rean. De sålde ett set med fleecetäcke, fleecelindor, grimma och grimskaft (matchande såklart) skitbilligt så det fick följa med hem. Fleecetäcke behövde jag faktiskt och det här var riktigt tjockt och mysigt. Testade det idag och grimman var lite för liten men duger som reserv, annars var allt perfekt!

Vad det kostade?
124:-!! Fatta att få allt det för så lite pengar. Kap! Det var som sagt BRA kvalité och fleecetäcken går ju ändå alltid sönder förr eller senare =).

Så här fin blev Helgus i det.
Suddiga mobilbilder.





Idag blev båda hästarna skodda så jag hoppas verkligen jag kan rida imorn, om inte kroppen säger ifrån. Om två veckor är det dags...
Imorn ska jag till sjukan en sväng efter jobbet sen ska jag längta resten av veckan till helgen då både jag och lillasyster fyller år =)
Jag önskar mig just inget annat än pengar. Det behövs väl alltid.


Eller jo....det gör jag ju...






Kommentarer
syster

synd att jag inte kan komma hem bara, kul att spendera natten på jobbet.. :(

2011-08-15 @ 21:17:13
Alida

Sv: Jag har 2 marinblå, en "glansig" och en matt..

2011-08-15 @ 21:58:18
URL: http://peplis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0