20110821=26

Nu blev det lite höstigare här =)


Har haft (eller har) en down-period så det har inte blivit mycket skrivit här. Inte hänt så mycket heller. Har inte kunnat rida hästarna på flera veckor pga flera orsaker men idag SKA jag rida Helge en kort skrittsväng, så är det bara, för efter i morgon har jag ingen aning om när jag får rida igen. 


I fredags överaskade min älskling mig och sa att jag skulle packa lite kläder till en övernattning och så åkte vi till bästa syster i Skara och hälsade på, åt god mat, såg film och firade henne lite eftersom hon fyllde år igår. Dock blev även jag firad (fyller 26 idag) och fick presentkort på Skara hästsport där jag gick lös till stängningstid igår =) 
Lyckan var näst intill total. Visar vad som fick följa hem senare.
Det var riktigt mysigt och skönt att tänka på något annat än vad som fyllt upp all tankeverksamhet senaste tiden.
Men imorn är det dags, äntligen eller vad man ska säga. Blev en vecka tidigare än planerat men det är bara skönt så man slipper gå och vara orolig en vecka till. 


Idag hade jag utsläpp i stallet sen mockade jag och fixade lite och nu blir det slappa hemma tills jag ska försöka rida och sen födelsedagsmat hos mamma och pappa.





Kommentarer
Sanna

GRATTIS GRATTIS i efterskott! Tänker på dig idag även om jag inte vet vad som komma skall! Kram Sanna

2011-08-22 @ 07:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0