Leriga vår.

Har haft en riktig pysseldag i stallet idag.
Borstat hästarna ordentligt, stått och myst med dem, tvättad skydd och så har jag tömkört Helge 30 min.
Det var väldigt lerigt så mina älsklingar till röda stövlar kom till användning =) Love them! (Tack Siss).

Gick iaf en sväng på grusvägen bredvid stallet men sen blev det mer än bäck än en väg  så då vände vi och gick lite fram och tillbaka överallt och vips så hade en halvtimme gått. Han var skapligt lugn och gjorde allt jag bad honom om utan att protestera.
Torkade och borstade karlederna noga efteråt, vilket man ska vara extra noga med spec nu på våren.

Imorn ska jag sluta tidigt för jag har lite att göra. Det händer mycket framöver.

Nu ska jag njuta över en nystädad, dammsugad, torkad och putsad lägenhet med lite tacopaj till.
Våran favorit.
Iaf min =)


Min muskelknutte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0