Hittade Helges pappa och några av hans avk...

foto187d (MMS)

Hittade Helges pappa och några av hans avkommor i en ridsport special härom dagen. Jättekul läsning! Highlights ägare äger även fina hingsten Camaro M. När det gäller mina hästar tycker jag stam är intressant men inte annars. Man ser ju hästar med superstam som inte blir nånting och hästar med helt okänd stam som går höga klasser och är jättefina ridhästar. Mycket sitter ju i uppväxt, hantering, exteriör och självklart ridningen. Båda mina hästar har bra stam men det var inte därför jag köpte dem. Det enda som spelade in i Helges stam tex var att hans mamma var fullblod då jag ville ha en lättare typ av häst. Och apropå Helge så har jag pratat med veterinären och han ska gå på antiinflammatoriskt ett tag och så går vi vidare därefter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0