2 april.

Gårdagen var hemsk av flera anledningar.

Gick till jobbet men klarade inte mer än 4 timmar så fick jag lov att gå hem igen. Höll på att svimma flera gånger så att jobba med knivar fulla händerna kändes inte aktuellt. Kom hem la mig i sängen med datorn nån timme sen sov jag 4 timmar (!) innan jag och A åkte till stallet. Stina hade mockat och fixat åt Grande (tack!) så det gick fort att göra klart resten och ta in hästarna.
Hyrde en film, snöt mig 30000 ggr och somnade gott tillslut.
Resten delar jag inte med mig av här..

Idag tog jag ut hästarna och har mått bättre hittills.
Red Grande och hade Helge med som handhäst en halvtimme längs vägen. Helge skulle antingen bita Grande eller trava medan Grande skulle gå i sin takt och titta på allt. Inte jättelätt alltså men det gick bra. Blir nog samma sak imorn för jag borde inte anstränga med att gå med Helge eller rida Grande "ordentligt" än. Mådde som ett utskitet russin igår så än är jag inte frisk.

Ska ta det lugnt nån timme nu sen på afterski som vanligt på lördagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0