Onsdag.

Nu har jag gjort det jag skulle idag. Nämligen fixat stallet och åkt med Helge till Tin där Jessica red.
Det gick bra tyckte hon. Hon ställde lite högre krav idag och Helge blev väl lite tjurig i mellanåt och var inte riktigt med på noterna men på slutet såg han riktigt fin och avspänd ut.
Har fått tips att henne att massera honom på halsen/bogen för att lossa eventuella spänningar och se om han "släpper" lite lättare, så det ska jag prova.
Här är några bilder. Blev rätt kassa då jag inte hade systemkameran utan en vanlig digital som inte är så snabb av sig.
Trött men nöjd häst.
Har precis fått i mig köttfärsbiffar med mos som vi lagat. Har jätteont i huvudet så nu blir det en dusch och sängen. Får hoppas att imorgon blir en bättre dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0