Här går det undan.

Jag har ringt på två bilar idag =D
En Impreza och en Legacy, båda Subaru. Jag vill ha en bra dragbil, fyrhjulsdriven och med bra rykte vilket jag tycker Subaru har. De verkar vara bra bilar.
Iaf så var Imprezan för liten, fick inte dra så mycket med den, så Legacyn är mest intressant.
Den var dessutom RÖD så saknaden efter min röda älskling blir nog inte lika stor då =P
Det känns faktiskt riktigt sorgligt att ens tänka på att sälja min nuvarande bil. Jag tycker verkligen om den jättemycket! Men men, jag behöver en fyrhjulsdriven att dra hästarna med, så är det bara.
Jag går i fler inköpstankar. Eller jag har rättare sagt gjort två andra inköp, dock inte lika stora som att köpa bil.
Två täcken till hästarna =)
Ett vintertäcke till Helge med hals. Shires Storm Cheat (eller nåt) 400g vilket klenkråkan kommer behöva om jag ska helklippa honom i vinter.
Och ett Bucas lite tunnare men ändå thermotäcke.
Fina va??
Hästarna vilade idag. Pratat med en veterinärassistent eller vad hon nu är idag och hon hade varit förbi stallet och kollat på knölen igår kväll och trodde inte att det var något att oroa sig för.
Jag låter ändå tiden vara kvar och åker på tisdag. Vill kolla upp den ändå plus att jag vill kolla hans pipljud som hörs ibland.


Kommentarer
Emma

Vilka fina täcken! :)

Men lilla Helge då, skönt att den där knölen inte verkade vara något då... Hoppas att pipljudet inte heller är det. Men det är ju jätte bra att kolla upp det, även om det inte är ngt. Men vad har råkar ut för saker stackarn. Ni som verkar ha kommit igång så bra...

En Legacy låter väl fin fint att ha som dragbil föresten! :)

2010-09-23 @ 22:28:41
URL: http://spirans.blogg.se/
Ulle

Jag har det Shires täcket. Super bra!!! Har haft det i 3 år och det är fortfarande som nytt! Hoppas du blir lika nöjd =)

2010-09-25 @ 08:38:34
URL: http://livetitun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0