En fredagspromenad.


Jag tror aldrig jag längtat så efter helgen som på jobbet idag. Stod upp och märkte isborrsskär hela dagen och var helt slut i kroppen efteråt. Riktigt skönt att få sätta sig i bilen och rulla ut genom grindarna när klockan slagit 14.
La mig i soffan ett tag sen när pojke kom hem tog vi en pizza och åkte till stallet. Underbara Sara hade mockat och fixat till båda hästarna! Hon är galen, och har världens absolut sötaste dotter!
Iaf så slapp Helge sadel och mig på ryggen och fick bara gå medan Andreas red Grande. Det är så sjukt kul att han vill rida med oss ibland. Bättre ridhjälp finns ju inte och han är helt orädd den token. Grande är ju dock jättesnäll så det är skönt.
Vi gick i lite över en timme på grus och sista biten i skogen. Härligt att komma ut och gå med mina favorit pojkar.
Idag verkade det som Helge också har pojkar som favorit =P De fick nosa på varandra när vi stannade och tog kort och Helge "mullrade" precis som en hingst åt Grande. Så har han aldrig gjort förr och de går ju i samma hage tillsammans och jag har aldrig lagt märke till några sånna fasoner förr haha. Jag sa till honom och så började han bita Grande ist. Ordningen återställd.
Nu ska vi se lite film och bara ta det lugnt resten av kvällen och njuuuuta av ledigheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0