Popcornmys!

Jag och Stina packade med Helge och Mon Amie och åkte till Orsa och miljötränade dem lite. De är ju unga båda två och har inte varit med om så mycket så det behövdes. De var lite stissiga och löjliga i början men skärpte sig när vi började trava. Helge kändes fin och pigg. Spec när vi galopperade, då blev det en och annan bock =) Inget stort dock så jag satt kvar. Det var många hästar i Orsa idag för det var Tusseträning i ridhuset. Såg SÅ kul ut! Men jag ska vänta lite till innan jag börjar hoppa. På lördag ska ML hoppa honom. Blev ändrade planer. Imorn ska jag hjälpa henne på dressyrtävling.
Nu ska jag göra popcorn och ramla ner i soffan efter ännu en hektisk dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0