SpOOky

Idag är jag på lite bättre humör än jag varit de senaste dagarna.
Lämnade in bilen på verkstan efter jobbet och den här gången vill jag att den är fixad när jag lämnar tillbaka den!
Den är så kul att köra nu när man lärt känna den lite mer. Så kul att ha en fräsch, stor och stark bil!
Fick skjuts av lillasiss direkt till stallet och fixade det som var kvar (Evelina hade mockat till Grande, tack!) sen tog jag och Helge en promenad i ca 20 min. Mest för att han skulle få röra sig innan jag masserade och stretchade honom.
Det var lite spooky ute. Tråkigt att det blir mörkt så fort. Helt värdelöst.
Spökhästen =)
Evelina hade ridit Grande idag så han blev bara lindad och fick täcke på sig när jag tog in honom.
Mina älsklingar.
Tog en promenad hem efter stallet. Är inte långt, typ 2 km, så det gick i ett nafs.
Slängde ihop lite varma mackor när jag kom hem eftersom jag var så sjukt hungrig. Ska laga potatis med köttfärsbiffar lite senare.
Bara en dag kvar på arbetsveckan. Nice!


Kommentarer
malin

ja de är ju typiskt unghästigt...de agnes gör är att hon bjuder jätte fint och sen alldeles innan hindret så stannar hon upp lite och sen hoppar om du fattar hur jag menar. inte att hon ska stanna eller nått utan bara en liten "freeze" sen hopp. men fick som sagt bra coatching och nu ska det jobbas på. tror hon kommer utvecklas mycket om de får detta att släppa:)kul att ha nått konkret att jobba med:)

2010-11-03 @ 21:02:42
URL: http://fredriksbergsagnes.blogg.se/
Emma

Svar: Tack så mycket!



Vilken fin header du har bytt till, jätte härlig bild. :)

2010-11-03 @ 22:35:06
URL: http://spirans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0