Nyfriserad pålle.

Fortfarande less! Så jävla less!
En lampa i min bil lyser. Har ju bara lämnat in den två gånger redan! Ska lämna den imorn eller nåt.
Min transport har blivit påkörd (en bil som gicks ifrån utan handbroms har rullat in i den) så nu är den paj. Visserligen behöver jag inte betala nåt men jag måste ju ändå ta tag i att få den lagad, skjutsa den till verkstad osv och jag HAR INTE TID!! FAN också...
Och på fredag, lördag MÅSTE den vara hel igen för då ska Grande på träningsläger. Surt. Så innihelvete..
Helge är fortfarande varm i kotan men inte svullen överhuvudtaget. Han är redan odräglig och bråkig, han har stått i hela två dagar! Då flyger fan i honom. Mitt busfrö =) Imorn rider E Grande och jag ska gå med Helge en sväng så han inte blir helt bindgalen.
Grande har förresten blivit klippt idag. Tog hela honom, lika bra det då han hade väldigt tjock päls och blir väldigt svettig. Han var så duktig och stod still. Inte lika duktig som Helge dock, han tycker det är det bästa som finns att bli klippt!
Före: En riktig lurvenhög.
Och efter: Kortklippt och mkt finare.
Den blev mycket päls på golvet när vi var klara.
Nu ska jag städa och plocka lite här hemma. Älsklingen har gjort det idag så jag ska väl inte vara sämre =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0