Lilla pluttbäbis..

...
Tyckte så synd om Helge när han blev skodd idag. Vet inte om det är pga inflammationen i hoven eller att han får ont av sin gamla skada när han blir skodd men idag när ahn fick vänster fram skodd (som är den värsta) gick han tom omkull på stallgången stackarn. Han gör allt han kan för att dra ur benet ur hovis hand, han hatar det verkligen och det är lite hemskt att se. Jag brukar muta honom med godis, massera osv för att få honom att tänka på annat men det hjälper väldigt lite. Knappt alls.
Förra gången gick det jättebra men nu var det lite sämre igen. Han fick ju pg-beslag idag så det kanske kändes lite annorlunda. Han var väldigt snabb in i boxen när han var klar. Hoppas verkligen det blir bättre nu.
Dyrt kommer det bli iaf. 650:- bara för pg grejerna liksom.
Miljonär utan saker att göra av med pengar på sökes!

Har stresskört på jobbet idag vilket brukar resultera i blodvite men jag klarade mig idag. Det är en väldig massa knivar som ska ut nästa vecka så vi måste ligga i som tusan för att hinna.
Ska bli skönt med helg... Har inga planer förutom rida och gå på bio med älsket, Sara, Krille mfl. Det blir kul! Nya Harry Potter givetvis.

Bläää vad jag känner mig seg. Somnade i soffan idag igen. En dusch sen sova!
Att klockan ringer 04.45 är ju vansinne!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0