Onsdag.

Sitter och molar salta kex. Salt är verkligen helt fantastiskt! Flingsaltet i det här hushållet räcker inte länge förän det är slut. Mmmmmm salt. Jag äter förmodligen på tok för mycket =) Gött!
Hur som helst så är stallet klart och båda hästarna motionerade. M red Grande och jag tömkörde Helge lite lätt samtidigt. Veterinären sa idag att det är okej att han skrittar 20 min per dag ungefär.
Väldigt bra, spec för hans huvud. Idag skötte han sig exemplariskt. Inte ens en bock när jag kollade om han var halt på volt, vilket han inte var! På tisdag åker jag till Rättvik på återbesök, jag behövde inte om jag inte ville men det är väl klart man vill kolla ordentligt.
Dessutom ääälskar jag veterinärräkningar, de tenderar att vara så billiga.
Längtar till helgen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0