Frajdej

Usch den här dagen har varit....seg.
Har haft ont i magen som en tok, ätit dåligt, småsovit lite hemma som gjort att jag blivit jätteseg och borta i skallen och känt mig allmänt...ja, seg.
Hästarna har fått vila. Grande hoppade jag ju igår och Helge ska jag tömköra lite på söndag. Vill inte att han ska förvärra skadan så jag rör på honom varannan dag ungefär. Vill dock att han ska vara skapligt lugn så jag vill ändå röra på honom ibland så han kan hålla fan på sig i hagen.
Har städat ur lite grejer i stallet som jag har lagt upp på blocket.
Använder det ju ändå aldrig.
Imorn ska jag upp och ta ut hästarna sen bär det av till Rättvik och marknad.
Nattii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0