Regnkläder på.

foto0327 (MMS)

Det har spöregnat hela förmiddagen så jag har passat på att fixa lite hemma. Sen lättade det en aning så då tänkte jag passa på att rida. Dock började det tokregna igen så det var bara att dra på sig regnkläderna och sticka ut ändå. Lagom till att vi kommit ut i skogen slutade det, såklart =) Helge var jätteduktigt men jag är inte riktigt nöjd med min egen ridning. Jag var lite vinglig och tappade överkroppen lite framåt ibland. Morr. Tränade på att bryta av från trav till skritt utan att han kör fram huvudet och drar emot och så gjorde jag tempoväxlingar i trav. Tempoväxlingarna gick riktigt bra men avsaktningarna måste vi tydligen träna mycket mer på. Gjorde några galoppfattningar också och han bockade inte alls. Nu MAAAAAT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0