Helgen

Jag har haft en jättebra helg.
I torsdags var det ju ACDC, vilket var helt grymt!
I fredags var jag mer eller mindre död. Kom hem halv sex på morgonen så vi sov till tolv och sen var resten av dagen förstörd. Typ =) Blev en lugn dag iaf. Kommer knappt ihåg vad vi gjorde =P
Igår började vi med att cykla ca 1,5 mil i skogen på grusvägar och rotiga stigar. Jättekul! Iaf för mig som hade mountainbike, kärringhondan hade det lite jobbigare. Sen hamnade vi i Orsa. Åt pizza, spelade volleyboll (läs: A spelade, jag solade) och sen blev det ridning när vi kom hem.
Idag fixade jag stallet och släppte ut hästarna först på morgonen. Hade tänkt rida men mådde helt sjukt illa så jag åkte hem och tog det lugnt tills Marie-Louise och Roger kom och hämtade mig så åkte vi mot Älvdalen och hopptävling.
M-L blev 2:a i 1m och fick ett pet i grunden i 1,10. Jag har massor av kort men datorn blir helt bananas när jag sätter i kortet så det får bli en annan gång.
Efter tävlingen red jag Helge själv i skogen och han är så duuktiiig min lilla pluttbäbis. Han kommer alltid vara bäbis.
Jag skrittade mycket men gjorde många övergångar till trav och några galoppfattningar också. Han är så underbar att rida ut själv på. Inte alls så fjantig och krånglig som han kan vara när Grande är med. Tokstålle.
Eftersom att datorn som sagt krånglar så lägger jag upp en gammal bild jag tagit på en soluppgång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0