Äntligen funkar minneskortet!

*Håller tummarna att det här funkar nu*
Lägger upp lite bilder från tävlingen i Älvdalen jag var på i söndags. Marie-Louise och Hasse var jätteduktiga =)
2:a i 1m.
Och så en bild på min plutt skuttar med Marie-Louise från igår. Dom var så jätteduktiga tillsammans och jag längtar till nästa vecka då vi ska till Orsa och skutta lite till.
Jag och Sara var ute och red en rejäl sväng idag. Vi red förbi där hon bor och det var sååå mysigt och fint! Härlig ridtur men den tog 2 timmar och både vi och hästarna var trötta när vi kom hem. Blev mest skritt men travade en del och Helge var fin på slutet. Tog nån galopp uppför en backe också.
Nu ska jag se klart Greys (SPÄNNANDE) och sen duscha.
Natt natt
Lite kort från cykelturen i lördags också förresten =)
Mys.
Nu: Natt natt


Kommentarer
Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Vilka fina bilder :D



En fråga bara :)

Vilket program/ vilken sida har du gjort din header/banner i? :)



Riktigt fin =)

2010-06-10 @ 19:04:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
ulrika

Fin blogg!

Tog du kort på fler i älvdalen eller bara på Marie-Louise? :)

2010-06-11 @ 11:46:27
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0