Dressyr och fullt race.

Är i V för att betala lite räkningar och slänga ut lite kläder på tradera.

Tänkte passa på att visa bilderna på Helge och Jessica från igår. Det gick ju som sagt bra för henne att rida trots att Helge var uppenbart irriterad för alla flygfän. Han är så fin och med mer träning kommer han bli helt grymt snygg och ännu härligare att rida. Det är jag säker på.














Efteråt blev han trött och la sig och sov en sväng ;)...



...nyduschad och fin.




Jag och Marie-Louise var ju ute och galopptränade dagen innan och tog några kort då med. Inte i full galopp den här gången, den hade inte gått. Grande var ju helt galen =)


Mys i Musi.
Mina älsklingar de där två. Plus en till då men han var inte med ut och galopperade =)


När jag är klar här bär det vidare till stallet. Ska fixa där, Helge vilar, Sara rider Grande. Sen ska jag och fixa inför morgondagens fest och sen ramla ner i sängen och hoppas jag vaknar mer utvilad imorn än jag gjort den senaste veckan.
BARA EN DAG KVAR!


Kommentarer
Jessica

Haha, syns att när han blev fin var jag trött, sitsträning bums! =) Ska skärpa mig till nästa gång!!! =) Kul att Helge ser så fin ut iaf!



2010-07-08 @ 15:58:48
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Helene Bengts

Hej. Kul och se att Grande mår bra än :D Han har blivit mycket fin.

Skimmeln din är också väldigt fin :) Lycka till med hästarna.

Mvh Helene (som hade Chima förr)

2010-07-08 @ 18:29:01
Jessica

Det blir nog på söndag isf, funkar det?? Hade nästan glömt bort att vi ska till Malmö nästa vecka! =)

2010-07-09 @ 11:25:24
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0