Sitter och väntar på min höhämtarhjälp :) ...

foto0383 (MMS)

Sitter och väntar på min höhämtarhjälp :) Vi ska hämta en rundbal helt nytt hö. Fick transporten lagad idag så nu är det bara att köra hö, hästar och vad man nu vill köra i den. Hämtade mammas v 50 från lagning idag också. 5 siffrigt. Kul. Annars så har jessica ridit Helge idag och hon gjorde det jättebra. Speciellt med tanke på att hon fått barn för inte alltför längesen och att hon inte rider så mycket längre. Helge fick sig en rejäl genomkörare på en halvtimme ungefär. Han slappnade av och såg så fin ut på slutet så hon fick nog genom det hon ville för den här gången. Har tagit kort som jag slänger in när jag har internet i närheten. Hoppas vi kan ta ett till pass nästa vecka. Tack jessica! Förutom hästeri så har jag varit kontorsråtta på jobbet idag. Har gjort internrevison. Kul att göra något annat emellanåt, få använda hjärnan once in a while. På eftermiddagen var jag och personalchefen och handlade lite till fredagens fest. Det blir kul! Härligt att det händer så mycket kul under sommaren :)



Kommentarer
Jessica

Varsågod! =) Vi tar ett pass snart igen!



2010-07-08 @ 11:19:18
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0