Grattis!!! Min älskling fyller år idag! De...

foto0429 (MMS)

Grattis!!! Min älskling fyller år idag! Det firade vi med att jag bjöd honom på en rejäl hotellfrukost på Mora hotell. Vi tog nog av allt som fanns :) Hemskt gott! Efter det åkte vi hem och somnade två timmar till sen åkte vi till stallet. Jag red helge och andreas grande. Vi galopperade och allt. Andreas är så sjukt duktig! Rider barbacka till och med. Idag ramlade han av för första gången dock. Vi travade och så gick det lite för fort så han gled ner i mossan och bara skrattade sen upp och trava igen. Den token. Det gick bra iaf och grande stod still och undrade vad han gjorde där nere. Nu lagar vi Tacopaj och sen blir det inflyttningsfest hos Helena.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0