En vanlig torsdag.

Usch vad trött jag är! Bläk.. Är hemma hos mamma och pappa en sväng och lämnar bilen för pappa ska ha den och besikta transporten med imorn. Hoppas den går igenom, jag som köpt nya lampor och allt.

Red Helge idag. Marie-Louise hoppade ju honom som sagt igår så idag blev det en skrittvända på en timme. Dock med mycket sidvärts, halter och tempoväxlingar. Imorn och på lördag får han vila helt. Tror han behöver det. Jag har trappat upp hans träning en del så han får två dagar att ta igen sig och smälta lite.
På lördag ska jag hjälpa ML på tävling i Orsa så det passar ju bra.
 
Hoppas det blir finväder i helgen! Både på tävlingarna och annars för nu är båten ute! =)

                                              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0