Stackers miiiiiig..

Golvad. Sängad. What ever it´s called. Hemma i sängen är jag iallafall med en förkylning utan dess like.
Nej då, så illa är det inte. Jag har ont i halsen, hostar lite och är bara jävligt seg.
Tråkigt att inte kunna rida nu när jag är ledig! Grande som har känts fin på slutet. Jaja, det är väl bara att komma igen när jag mår bättre.

Ikväll ska vi till Saras stuga i Blecket och fira in det nya året. Inte mycket till glamour alls och det gillas skarpt!

Jag vill få igång lillpålle nu!! På bilden måste jag påpeka att jag ger Helge så mycket hand jag kan för att han ska ha sin egen balans över bommarna. Det rättfärdigar dock inte min bedrövliga sits men jag kan skylla på det liiiite iaf ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0