Passet på Grande gick riktigt bra. Fick kä...

foto1133 (MMS)

Passet på Grande gick riktigt bra. Fick kämpa rejält för att få ut honom till yttertygeln i höger varv och han var lite stark men annars var han fin. Tränade förvänd galopp vilket jag gör ganska ofta. Det är otroligt lösgörande och även stärkande. Idag lyckades jag med en hel volt åt båda hållen och några språng inåtställd i båda galopperna. Travade av i låg form och lite längre steg och hade en väldigt mjuk och fin häst på slutet. Jag var helt slut och hade en sprängande huvudvärk när jag var klar så Helge fick bara bli borstad och lindad. Nu ligger jag ihopkurad under en filt på soffan och ser på tv och tänker fortsätta så hela kvällen.



Kommentarer
Sofie

Ja tänk va kul, en liten aussie springades brevid på ridturerna! :)

Hoppas Helge är bättre, ses till veckan! puss&kram

2010-12-20 @ 13:18:51
URL: http://sofiekans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0