28 dec

Hemma igen från ett snödränkt Hälsingland. Var som sagt en jäkla tur att jag har nya pärlan att åka i, en tvåhjulsdriven bil hade aldrig gått. De fick gå och handla mat eftersom att bilarna inte tog sig fram. Sjukt!

Har väl inte hunnit så mycket idag. Fixade stallet, hästarna vilade, och sen blev det ett rejält gympass på nästan två timmar. Härligt! Det bär emot liiiite innan man börjar men sen så är det bara skönt att ta i allt man orkar för en stund.

Blev mycket mage som vanligt, och bänkpress. Tog lättare vikter idag men med fler upprepningar.  Armar och mage är det jag tränar mest men tog rygg, skuldror och ben också. Inte bara träna överkropp som kylskåpsbärarkillarna gör =)

Imorn ska jag och Grande ut på ett ordentligt galopp-pass och Helge ska få bli tömkörd en kortis. Är det inte väldigt kallt kanske det blir en skidpass också. 

Nu vill jag få denne herre friskförklarad och börja sätta igång honom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0