Hopplöst

                  

Har hunnit fått rätt mycket gjort redan.

*Tagit ut hästarna.
*Byggt klart hagen.
*Tömkört Helge på asfalt.
*Mockat, fixat hö, vatten och kraft.
*Ombesiktat transporten som gick genom utan problem den här gången. Kostade 290 spänn för högst två minuter!

Fan vad det går pengar överallt...Laga transport, bilförsäkring, hästarna ska skos, hyran, telefon och mitt i alltihop är det dags för att köpa årets skörd av hö.
Räknade ut att jag ska köpa hö för över 18 000:- i år. Kul. Vet inte riktigt hur det ska gå till?

Ringde hovis nyss så han ska komma och slå på Grandes tappsko nån dag. Hoppas innan torsdag då det kommer en medryttare.

Helge ska hoppas imorn och ridas dressyr på torsdag och jag tänkte filma båda gångerna (hoppas ryttarna tycker det är okej). Vi ska nämligen överklaga till Agria igen och bevisa att operationen har hjälpt. Då är det bra att ha en film på att han rör sig och hoppar som en vanlig häst. Kanske bättre än en del "vanliga" tom.


Kommentarer
MLI

sv; jo men det var riktigt roligt! :), vi umgicks typ åt mat, sen fick vi typ varsitt rid pass ibland var man två stycken. Två gånger om dagen , så hoppade red dressyr longera m.m :)

2010-08-03 @ 18:32:58
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Jessica

Hehe, det får vi allt se om du får!! Får försöka skärpa mig och Helge först så kanske du får tillåtelse! ; )

2010-08-03 @ 22:50:56
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0