Tisdagkväll.

                    

Vilddjuret som var promenadsällskap med mig i skogen idag. Bilden tog jag dock i Lysekil för nån vecka sen.

Sen sist har jag varit hemma och städat lite, diskat lite, sovit lite, tvättat lite,haft besök av Sara och sett på tv...lite.
När klockan blev 19 tog jag en promenad till stallet för att ta in hästarna. Tog kameran med mig och fotade lite. Dock är mitt objektiv kajko =( Det fokuserar inte så man måste göra det själv, ingen fara men tråkigt om det är trasig. Det var inte direkt gratis (fast jag fick det i julklapp=) så det borde inte gå sönder utan anledning?

Från promenaden till stallet.


När hästarna kom in testade jag en sadel på Helge men tyckte inte den låg bra. Den jag har nu ligger bättre så får nöja mig med den ett tag till. Inte mig emot =)

Ikväll blir det inte många knop. Ska ta något att äta sen sooooova.

En kväll i Lysekil.
                  


Kommentarer
Matilda

Men shiiit TACK hahaha! Vad glad jag blev nu! :D

2010-08-03 @ 22:40:09
URL: http://showjumper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0