Stress,stress,stress.

GAH jag är helt slutkörd....Det är helt jävla fullt på varenda minut av dygnet känns det som. Skulle gärna ha några timmar till på dygnet. Typ 48. Minst.
Vi har fortfarande inte hunnit ätit middag och det vi hade tid att laga blev köttbullar med makaroner..suck. Skulle gärna haft semester några veckor till så man skulle hinna med allt som ska göras.
Idag var det hem direkt efter jobbet och åka på hoppträning med Grande, sen hem, ta hand om svettig häst, fixa stall, ta in hästarna, hämta släpvagn, hämta en bil till Andreas, diska, laga mat och nu tänker jag ta en sekund framför datorn även om jag inte har tid. Måste packa mina tretorn ridstövlar också som ska skickas imorn. Har beställt ett par nya som nästan är plagiat av tretorn =P Hihi, de var faktiskt snyggare!
Jaja, här är iaf några bilder på oss från idag.
Var bara några plutt språng plus en bana på 1m och en oxen på 1,10 men då var batteriet i kameran slut.
Nej, dags att stressa vidare.
Tackågonatt!


Kommentarer
Ulle

Ser bra ut! =)

2010-08-17 @ 15:35:07
URL: http://livetitun.blogg.se/
Rebecka

fina är ni :)

2010-08-18 @ 14:02:45
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0