Sista dagen =(

Och årets semester är slut. Vart tog den vägen? Jag har gjort mycket men ändå känns det som igår när jag gick hem från jobbet mot 4 veckors ledighet. Ja, ja. Får väl återigen vara glad över att jag har ett jobb att gå till iaf och det ska bli kul att träffa alla arbetskamrater igen.
Idag har jag fixat stallet på förmiddagen, en medryttare red Grande och Helge fick vila idag efter två dagars hårdkörning (för min klenkråka iaf =)
Sen åkte vi in på stan och letade gardinstång och gardin men hittade inget som riktigt passade, åt en langos sen drog vi till Orsa och plockade ner ett partytält som vill ska låna till vår fest/kalas/grillning den 21.
Ni kommer väl?!
Undra om man ska ta lite nya "fin"kort med hästarna? Ska stå bakom kameran någon dag i veckan i Orsa men jag funderar på att ta nytt med hästarna också. Var två år sedan dessa bilder togs.



Kommentarer
Sara

sv: Ja, det är ett riktigt bra bett på alla sätt och vis!

2010-08-06 @ 22:52:31
URL: http://ussing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0