Regnväder

Äntligen en lugn dag!
Efter jobbet åkte till mamma och pappa och hämtade lite presenter som jag lämnat kvar sen i lördags och så åkte jag förbi stallet och gjorde klart det. Det spöregnade så jag tänkte ta in hästarna men det slutade så de fick gå ute till alldeles för en stund sen.
Blev inget rida idag. Helge gick igår och ska gå resten av veckan, Grande onsdag, fredag, lördag och söndag.
Skönt att bara ta det lugnt hemma. Ska fixa lite här ist, tvätta, städa, byta sängkläder och kanske möblera om lite? Om det nu går =)
Först ska jag dock kolla om det finns något kul att göra som ticnet säljer biljetter till. Fick det i födelsedagspresent av tjejerna vilket var superkul!
Nu har jag bestämt mig att jag ska bli brunhårig igen. Blond är verkligen inget för mig, nu vet jag det.
Det får bli i veckan nångång när jag har tid efter jobb och häst. Visst passar jag väl bättre i det?
Trivs bättre i det iaf.
Denna bild passar väl rätt bra idag. Regn precis heela dagen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0