Idag ska jag äntligen rida! Har inte ridit...

foto0465 (MMS)

Idag ska jag äntligen rida! Har inte ridit på två dagar så det blir extra kul idag. Hade aldrig klarat mig utan mina hästar. Folk brukar säga "tänk vad pengar du sparat om du inte haft hästarna". Ja kanske det men det är värt varenda krona. Vad hade jag gjort utan hästarna? Idag ska jag och M rida ut båda tokarna. Galoppträning blir det nog. Helge behöver få galoppera på lite, eller han vill nog gärna det iaf. Efter stallet ska vi fira lillasyster som fyller 20 idag! Mysigt med släktfika. Innan allt ska jag dock jobba klart och förbi skatteverket med en blankett så jag kan få tillbaka mina pengar snart. De behövs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0