Blev inget blogga igår. Det var en hektisk...

foto0457 (MMS)

Blev inget blogga igår. Det var en hektisk dag med jobb, fixa stallet, hem och slänga sig i duschen och åka iväg på hoppclinic i Rättvik för Peter Eriksson, os-ryttare i hoppning. Det var lärorikt och intressant och kul att se hästar och ryttare på så olika nivåer. Vad man ska träna på med unghästar, äldre hästar osv. Helge ska gå mycket mer markarbete framöver, vilket jag iofs hade bestämt redan innan men nu fick jag lite mer inspiration och tips efter igår. Idag ska dock Marie-Louise hoppa honom och på måndag ska jag hoppa Grande. I morgon ska jag tömköra Hasse och sen ta lite fina bilder på honom och ML. Får se vad jag hittar på med mina hästar, båda ska ridas iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0