Jag....

..... är ganska nyligen fyllda 26, Även kallat 19 +
..... har två hästar. Halvblod på 175 båda två och de är större delen av mitt liv.
..... har ridit sen jag var 6 år och haft egen häst i snart 7 år.
..... bor lite utanför Mora tillsammans med min älskling Andreas, som är fd hockeyspelande rockstar.
..... är uppväxt i en mysig by med mamma, pappa, syster och hund i en stor villa, även den någon mil utanför Mora.
..... jobbar på industri, vilket jag trivs bra med för tillfället.
..... ska bli arkitekt eller grafisk designer när jag blir stor.
..... har hopplöst dåligt tålamod när det gäller allt annat än hästarna.
..... har gått naturbruksgymnasie i Rättvik, inriktning häst.
..... drömmer om en egen hästgård (som jag ritat själv förstås) vid sjön i min hemby en vacker dag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0