Mittenpåveckan.

Den här veckan blir bara värre och värre.
Fick veterinärräkningen från kliniken idag. 6000:- Tackar, tackar. Precis vad jag behövde.
Tur man har Agria. NOT! De kan dra åt _ _ _ _ _ _ _.
Ja ja det var en jävla käftsmäll iaf och det är därför mina älskade stövlar är till salu. Jag måste ju köpa däck för 4000:- också så det fanns inte mycket att göra. Dessutom kan jag ju ändå inte träna så jag lär inte sakna dem på ett tag =(.
Helges ben är jättesvullet. Det syns kanske inte så bra på bilden men det är riktigt hemskt. Svullet både på skenbenet och senan.
Pratade med veterinären idag så nu ska Helge äta Metacam 5 dagar till och benet ska kylas. Min plutt, han var jättesnäll att ta in iaf.
Grande fick vila idag. Han kändes inte så alert igår. Skönt att han fick en vilodag när jag har cyklat både till och från jobbet och till stallet och tillbaka.
Blir minst 2 mil det= Duktig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0