En vanlig onsdag.

Kom precis hem från jobbet. Ist för att åka till stallet direkt så tar jag det lite lugnt och åker dit sen. Ska ut med Grande i skogen. Ska kolla om det smält undan så pass att det går att rida där. Ridvägarna här är så UNDERBARA! Har längtat heeela långa vintern på att jag ska kunna rida i skogen igen. Vi har bra underlag (ganska hård och fast sand), jättemycket backar, sjöar och vägarna tar aldrig slut! Jag har ridit i de här skogarna i 14 år och jag har ännu inte ridit på alla vägar. Härligt härligt!


Kommentarer
Sofia Hedman

Jösses vilka underbara ridvägar :O!! Tänk att ha en sandväg drömmer!!

2010-04-17 @ 23:45:48
URL: http://heediis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0