Tillbaka.

Då var det dags igen. Efter lite påtryckningar och faktiskt lite lust att skriva själv så var det dags för en nystart av bloggandet.

Mycket har hänt sen sist både i mitt och hästarnas liv.
Jag bor numer i Bonäs och, tro det eller ej, trivs! Trivs faktiskt riktigt bra. Har nära både till jobb, stall, familj, skog och sjön härifrån. För utom mig så bor det 5-6 gitarrer med tillhörade rockstar i lägenheten också, och lite för mycket kläder.
När jag inte jobbar på en industri här i Mora så är jag på tok för ofta i stallet och åker alldeles för lite bräda.
Foto är en sak jag tycker är jättekul och jag fotar så ofta det hinns med. Jag har fått en del fotouppdrag av både företag och privat personer så vill nån ha fina bilder, hojta till!
Hästarna bor kvar i samma mysiga stall bara nån km härifrån. Helge har blivit 6 år, fortfarande ganska knäpp då och då men riktigt underbar att rida när han sätter den sidan till. Gammelmannen Grande är 17 år, tror ibland att han är hingst och är lika rädd för soptunnan och brevlådorna varje dag.
Mer detaljerat om dem i ett eget inlägg.
Här har jag tänkt att skriva om mig och hästarna först och främst, det är ju trots allt många som undrar hur det går med Helge och vill läsa om och se hans framsteg.
Sidan ska fixas snyggare när tid (och photoshop) finns, till dess får den se ut så här.
Varför jag valde namnet Supersus är för att jag blir kallad det lite då och då och det klingar ju minst lika bra som Blondinbella så varför inte? =)
Det känns kul att börja igen, ska försöka vara duktig med bilder och filmer så det blir kul att läsa.
Bild jag tog i Böle i somras.


Kommentarer
Jessica

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden! Jag bokar gärna in en ridtur på Helge snart igen. Här ska trimmas (både häst och ryttare)!!



Kram kram och glad påsk!

2010-04-01 @ 18:55:35
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0