Min Helgehäst. Det är väl Fan också att ha...

foto0059 (MMS)

Min Helgehäst. Det är väl Fan också att han skulle bli halt nu när snön är borta och alla underbara sandvägar kommit fram. Jag som längtat så länge att få börja träna honom ordentligt. Meeen har jag väntat 2 år kan jag vänta lite till. Han är värd att vänta på. Idag ska jag rida ett dressyrpass på grande på banan, fixa stallet, följa mamma till tippen, följa stina när hon rider, ta in hästarna och packa inför helgen. Dessutom ska jag komma ihåg att inte glömma packa något, vilket händer 9 ggr av 10.



Kommentarer
Amelie

Stackare! Vad har han hittat på? Ha de så kul i backen;)

2010-04-23 @ 11:04:28
URL: http://dressagerider.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0