Cowboy

Med gitarrklinkande i bakgrunden hamnade jag i framför datorn en sväng. Imorn är det sista lediga dagen på "påsklovet" men det gör inte så mycket. Jag har haft härliga dagar. Härliga dagar i solen de två sista. Har setat ute vid väggen och solat fejjan idag. Så skönt att solen värmer!
Helge gick ju som sagt super idag. Dock valde vi ju en tråkig dag att åka till ridhus på, idag hade jag mer än gärna ridit ute men jag har tvingat med mig Stina som ska rida Grande imorn så vi hoppas på finväder då med.
Får nog allt se till att skaffa en westernsadel och boots till min cowboy. Han ÄR faktiskt duktig på att rida. Galopperar barbacka tex den token, inte rädd om livet den där inte.
Nu ska jag och "den där" se första Pirates filmen sen kommer jag däcka. Förmodligen redan innan filmen är slut, det brukar bli så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0