Bild-inlägg

Lite smått från ett minneskort.
Jag och A tog en promenad till stallet och fixade Helge. Lindade om benen, kollade svullnaden som faktiskt verkat gått ner liiite. Är ju svårt att se när det sitter ett zinkaband över. Sen hjälpte Lena mig och gav honom sprutorna. Jag HATAR sprutor och vill varken få eller ge nån. Lena är ju sjuksköterska så hon fixade det där galant men på torsdag åker hon bort så på fredag får jag klara mig själv. Hjälp. Dock har A lovat att han kan göra det om jag fegar ur. Helge är väldigt snäll att sticka, han bryr sig inte alls, så det ska nog inte vara nån fara.
Vi gick genom skogen och den hade smält riktigt bra. Blev jättesugen att rida! Hoppas Helge blir frisk fort, för hans egen skull såklart, inte för att jag vill rida. Har ju faktiskt en till häst och jag tänkte ut med honom rejält i helgen.
Gokväll


Kommentarer
Matilda

Jättefina bilder verkligen!

2010-04-13 @ 22:26:15
URL: http://showjumper.blogg.se/
iana

Jag kan komma förbi och sticka om du vill på fredag :) feeeegis :b ha ha ha!!

Bra att det ser bättre ut på lille Hääälge!

Kram

2010-04-14 @ 15:49:41
URL: http://snostjerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0