Ridhus och jogging.

Var till ridhuset i torsdags med Helge och denna gång gick det mycket bättre än sist. Han var avslappnad och även när han blev skrämd av någon på läktaren släppte han det och kunde jobba vidare utan problem. Travade mest i olika tempon, volter, åttor osv. Vi har verkligen höjt vår lägstanivå nu även om det såklart blir bakslag ibland också. 

Igår red jag ut på grusvägarna i byn som har bra underlag nu men vågar ändå nästan bara skritta iom tjällossningen som är läskig såhär års. Han var iaf fin och kunde tom ha honom i en trevlig form i bebyggelsen. 

Grande sprang jag med 45 min. Han var svettig när vi kom hem men inte jag hehe. Han ska få följa nån gång i veckan när jag springer. Han är duktig på att hålla samma tempo som jag gör. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0