Spa-weekend.

Helgen har spenderats på Selma spa i Sunne tillsammans med älskling. Vi åkte dit igår och var där en natt. När vi kom åt vi en ceasar-sallad på deras stora terrass i eftermiddagssolen och drack en varsin öl/cider. Lite senare var vi med på ett core-pass och efter det gymmade vi. Körde mycket benböj och marklyft och jag har grym träningsvärk redan. 
Sen var det dags för bastu och bad. Simmade lite och bubblade innan vi satt i sånna vilostolar och nästan somnade, så skönt! 
Efter en dusch (hade värsta lyxbadrummet på rummet) och fix så gick vi och åt middag. Och som temat på hela helgen så var även den helt fantastisk! De tillagade tom köttet som jag ville trots att det säkert inte var populärt hos kocken (very well done) och efterrätten var a.m.a.z.i.n.g. Förrätten med. Full pott på den middagen verkligen. 
Självklart var inte frukosten sämre. Jag är ingen frukost-människa öht men jag gör helt klart ett undantag när det gäller hotellfrukost. Herregud vi åt tills ingen av oss kunde röra oss. 

Kan rekommendera Selma spa för den som vill komma iväg en stund och bli lite bortskämd. Det var jättefint, mycket folk utan att bli trångt och inte så långt att åka. Det var många "rikisar" där förstås men även normalt folk som oss, och i alla åldrar.

Lite bilder därifrån plus på hästarna från resten av helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0