Bourbon street.

Hurriganes - Bourbon street, hur bra låt?!
Får mig nästan att vilja köpa en raggarbil haha.
Var och lyssnade på ett rockabilly-band igår som var jätteduktiga. Mkt trevligt, trots att jag körde och att det var en del drägg på plats.

Tidigare under dagen igår hade jag ridit Willy och Helge.
Willy i ridhuset och det gick bättre än i torsdags tyckte jag.
Helge red jag ut tillsammans med Martina på Grande. Det bara lyser om Grande när han får följa. Hjärtat. Pigga och glada hästar, Helge lite spänd dock.

Idag red jag ut Helge i underbart väder! Älskar verkligen solen!
Han var jättefin och avslappnad. Han är ofta lugnare när man rider själv så han slipper vaka över fler än oss. Söten.
Hade kunnat rida hela dagen. Lycka med stort L.




Willy fick gå i ridhuset igen och kändes ännu finare idag, trots att det var 5 till hästar och två av dem hoppade. Han blir ganska trevlig emellanåt. Man får låta honom förstå och inte göra det för svårt. Han har gått framåt flera steg på bara tre dagar så det är kul. Roligt att rida en annan typ av häst än jag är van vid.

Nu kör jag lite hemmaträning sen blir det dusch och sova. Är ledig imorgon igen men ska ändå upp tidigt för att släppa ut hästarna.




























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0