Rastlös!

Börjar bli väldigt rastlös av att vara sjuk! Har tom pluggat matte nästan 2 timmar idag. Börjar få lite bättre koll på bråktalen nu men kör fast lite emellanåt innan jag löser det och ibland behöver jag Andreas hjälp. Känner mig ändå ganska stolt som pluggar matte c (kursen är både matte c och d) och fixar en del svåra tal helt själv. Det är ett stort framsteg för mig som knappt tog mig igenom matte a på gymnasiet pga extremt bristande tålamod. 

Har dessutom hittat en rolig sida på nätet där man kan träna på svåra och konstiga svenska ord inför högskoleprovet som jag ska göra igen i höst. Vill höja mig med minst 0.15 enheter iaf. Om ett år ska jag skriva 1.7 har jag bestämt ;) 

Igår när jag var in på apoteket passade jag på att köpa en bok med min favorit-författare så jag har något att göra resten av dagen. 

Har beställt denna också. Helge har lite svårt sadelläge för trots att sadeln ligger bra och är inpassad för honom så glider den fram några cm för han rör sig så stort. Ska testa denna svängda gjord från Ordo Equester och se om den hjälper den att ligga still. 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0