Lucia-helgen.

Har en bra helg. 
Igår var vi på julshow med jobbet. Riktigt trevligt var det med god mat och bra underhållning. Nästa helg jobbar jag där igen, både fredag och lördag. Det ska bli kul! 
Blev ganska sent igår men efter vissa missöden så var både jag och Andreas till slut hemma vid 02 =)
Sovmorgon idag och så har jag gått med hästarna i lite över en timme. Så tråkigt underlag nu! Is och knöligt. Värdelöst. 
Lite tidigare ikväll var vi på bio och såg Hobbit - Femhäraslaget. Tyckte det var riktigt bra faktiskt. Mäktig och sjukt bra gjord. 
 
Imorgon har jag utsläpp i stallet och på eftermiddagen har vi det årliga luciafikat i stallet. Brukar vara mysigt. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0