Skrytmåns.

Nu ska ni få höra.
 
Supermänniskan har gjort följande idag. 
En jävla massa knivar på jobbet.
Underhållt hovslagare som skodde Helge-hästen. 
Fixat stallet.
SPRUNGIT (detta är jag mest stolt över)(har förresten inget val nu när jag anmält mig till den där förbaskade stafetten). 
Diskat.
Vikt in tvätt.
Och nu ska jag plugga. 
Borde nästan skryta om detta på facebook. Hur ska folk annars veta hur fantastiskt jag är? Är det inte så man gör? 
 
Hästarna vilar idag eftersom Helge blev skodd. Gick en kortis med dem bara innan jag tog in dem. Var i Orsa igår och red Helge där. Han var ganska spänd och lite stel men fick till honom skapligt iaf. Blir nog en längre promenad med dem imorgon. Måste röra på Grande också och nu en vecka innan ett nytt matteprov hinner jag inte ut med båda var för sig. 
 
 
 
Kolla liksom. En sån duktig, hurtig, pluggis. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0