Vintertid.

Hur svårt kan det vara att hålla ordning på vintertid? Ställer inte telefonen om sig själv kan man väl bara kolla på en klocka på väggen. Alla har väl en väggklocka hemma? Vaknade med ett skratt över att vissa av mina fb-vänner verkar ha väldiga problem med detta.
 
Hästarna fick gå ut när det var ljust idag, tack vare vintertiden, men jag gillar inte vintertid, jag vill ha det ljust så länge som möjligt på eftermiddagarna. Varför har vi vinter- och sommartid egentligen? Löjligt. 
 
Stallet är fixat och jag ska tillbaka senare för att motionera hästarna. Helge en promenad och Grande ska antingen jag eller min kära mor rida en sväng i skogen. Troligen jag =)
 
Innan dess ska jag greja här hemma samt räkna matte. Har bokat in ett prov om två veckor, bra att ha lite press så plugget blir av.
 
 
 
Pluggis på hal is.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0