Tjockis-kampen.

 
 
Mitt hur-mkt-fett-och-muskler-har-du test. Vi gjorde ett på jobbet i våras nångång och ett till nu för att se om vi nått våra mål, dvs blivit smalare, fetare, starkare osv. Olika från person till person.
 
Detta är dagens test.

Jag hade mindre fett i både armar, ben och bål MEN mer muskler! Hur det har gått till vette gudarna, och verkligen inte jag för tränat mer har jag INTE gjort. Dessvärre.
Har 19,2% fett i kroppen och som kvinna ska man ha mellan 21-33%. Lite för lite alltså men det ska vi väl kunna ordna med en chipspåse om dagen, jag är inte den som är den.
 
Konditionen testades också men den maskinen måste ha varit trasig. Vi behöver inte prata om resultatet helt enkelt =P *hrmmsämrehost*
 
Dock har jag tagit tag i det och sprungit en timme med Emelie och Grande i skogen samt cyklat till och från stallet idag. Alltid något.
 
 
Helge har idag fått smaka ännu ett tillskott. Thiamin. Har fått tips att hästar med shivering kan bli hjälpta av det. Vi provar. Det var dyrt. 400 för en liten jäkla burk..
 
Hemma och har lagat mat. Det som först skulle bli lax, ris och sås, sen lax-sallad blev panerad fisk med mos. Och sallad förvisso.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0