Plus och minus.

Lite plus från de senaste dagarna:
 
 
+ Annica ville se lite ökad trav från mig och Helge på träningen i torsdags och sa att Helges trav var bättre än hennes egna tävlingshästs =) Plus att hon sa att om alla dressyrprogram bara innehöll mellantrav skulle vi sopa banan med alla, haha. Hans trav är faktiskt väldigt bra, det gäller bara att kunna förvalta den.
 
+ Igår såg jag en film vars motsvarande bok jag läst för ca 15 år sedan. Boken är den bästa jag NÅNSIN läst och filmen var också bra. Som jag längtat efter att boken skulle bli film. Nästan helg ska vi se 2:an.
 
+ Jag var inte alldeles hopplös på bowlingen i fredags!
 
+ Det gick superbra att klippa Helge idag. Inte för att det nånsin har gått dåligt men ändå. Man får tom klippa precis bakom öronen utan problem. Är nöjd med min klippmaskin också. Det blir inga ränder alls.
 
+ Jag är klar med alla julklappar utom en. Det är någon form av rekord för min del. Jag brukar vara ute i absolut sista sekunden i vanliga fall.
 
+ När jag var och mockade och fixade stallet hade Andreas städat hela lägenheten här hemma <3
 
+ Det verkar som om jag har en tjej som vill köpa mina Tretorn ridstövlar.
 
+ Jag har träningsvärk som satan i benen.
 
Och några minus:
 
- Jag har huuuur mkt kläder som helst att gå igenom. Spara, sälja, slänga.
 
- Jag jobbar kväll i veckan...
 
- A har åkt tillbaka till Sthlm.
 
- Har varit på dåligt humör/ labil hela helgen.
 
- Bilen har tom tank, igen.
 
- Det regnar VARJE dag.
 
 
 


Kommentarer
Anonym

nyfiken på vad de är för film du sett?!

2012-11-19 @ 20:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0