Lördag

Tränade i torsdags. Dressyr för Annica.
Han kändes lite loj så jag ville ha mkt skrittpauser så vi tränade övergångar och att kunna ligga kvar i låg form i övergångarna. Lite varierat resultat men jag är ändå nöjd. Tränade även att ställa honom utåt för att sedan mjukt och fint ställa över honom inåt i galopp. Det är nog det "svåraste" vi har gjort men det gick faktiskt bra.
 
Pga att han inte kändes som han brukar så fick han vila igår och även idag. Kanske tar en promenad med honom imorgon eller så får han vila ytterligare en dag. Han levde iaf rövare i hagen idag så han ser piggare ut.
 
Igår var vi och bowlade med jobbet. Alltid lika roligt att träffa dem efter arbetstid. Jag var faktiskt ganska bra igår. Gjorde 4-5 strikes, några spares och slog två av grabbarna i mitt lag. Hämtade sedan A vid bussen sen lämnade vi fyllskallarna och åkte hem ist. Skönt att vakna pigg och utvilad i morse!
 
Stallet är mockat, hästarna har fått lunch, jag har varit ute och sprungit och nu ska det diskas och fixas lite här hemma.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0