19/3



Hästarna stod och myste i solen när jag kom vid 10 i förmiddags. Det är en riktigt fin dag ute idag!

Helge var först ut. Han tycker fortfarande det där speciella stället på vägen är läskigt men det gick bättre idag.
Han var så fin så och syster var med och tog kort som jag visar senare.

Sen red Sofie Grande medan jag sprang bredvid med Jackson och Melker. Gick väl sådääär kan vi säga =) Lämnade av terriern hos Andreas medan vi fortsatte hemåt. Både Grande och Jackson är så duktiga med varandra. Grande bryr sig knappt alls och Jackson försökte bara valla nån enstaka gång. Kul!

Nu ska jag vila en kortis sen gör ordning mig inför bystugefest ikväll =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0